Friday, March 2, 2012

Το Blog ανανεώθηκε!...

Αναγνώστριες και αναγνώστες μου γεια σας! Όπως διαπιστώσατε το εικαστικό μέρος των σελίδων μου άλλαξε. Πέραν όμως της εικόνα του blog, άλλαξαν και κάποια άλλα πράγματα. Για να σας βοηθήσω στην περιήγηση μέσα στις καινούργιες σελίδες, θα σας επισημάνω τα νέα σημεία.


Προστέθηκαν σελίδες, με σκοπό να διαχωρίσω τις πληροφορίες που σας δίνω και να βρίσκετε εύκολα αυτό που ψάχνετε. Τα links των σελίδων, βρίσκονται ακριβώς από κάτω από την κεντρική μου εικόνα.


Τα έργα που θα σας παρουσιάζω εδώ, θα είναι προσωπικά έργα και όχι έργα που φτιάχνονται για τα σεμινάρια ή τις παρουσιάσεις μου. Οι δυνατότητες δημιουργίας με το Powertex είναι άπειρες, όπως και τα υλικά που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε στις δημιουργίες σας! Οπότε μην περιορίζεστε σ' αυτά που βλέπετε, εξελίξτε τις δημιουργίες σας και δώστε τους ένα εντελώς δικό σας ύφος! Αυτή άλλωστε είναι και η χαρά του δημιουργώ! Εδώ λοιπόν θα βρείτε 3 tabs με χωρισμένα τα έργα μου ανά κατηγορίες.


Στη συνέχεια θα δείτε μια σελίδα με τα στοιχεία επικοινωνίας μαζί μου, μια με νέα από τον χώρο του Powertex (αναλυτικά στην ιστοσελίδα www.powertex.gr) και τέλος μια σελίδα με τα σεμινάρια του μήνα.


Ελπίζω να ευχαριστηθείτε την περιήγησή σας στον καινούργιο μου blog!
Σας χαιρετώ προς το παρόν.


Μαριάννα

No comments:

Post a Comment